Nahoru

O akci

Datum:

25.-28. 10. 2013

Místo:

Poblíž obce Nová Ves, u Komárovského rybníka, kemp Peklo.

Ubytování:

V kempu je pitná voda, toalety, sprchy (spíše jen se studenou vodou). Ubytování je do naplnění kapacity formou chatiček – elektřina, lůžko s matrací a dekou (ale doporučujeme vlastní spacáky). Další možností je vlastní stan. Historické a vhodné pseudohistorické stany budou vítány a pobyt v nich bude cenově zvýhodněn.

Možnost ubytování v chatkách bude jako každý rok závislá na rychlosti přihlášení. A bude přiznána jen tolika lidem, kolik bude činit oficiální ubytovací kapacita. (Počítáme s tím, že se budete schopni vzájemně dohodnut mezi sebou na složení chatek a poskytnutí azylu dalším účastníkům.)

ilustrační obrázek

Program

  • Pátek 25. 10. - Příjezd, úvodní hra cca 20-21:00
  • Sobota 26. 10. - První a druhý herní den
  • Neděle 27. 10. - Třetí a čtvrtý herní den
  • Pondělí 28. 10. - Odjezd a balení do 12:00

Cena:

Vandrárna má unikátní systém herního jídla, se kterým se samozřejmě počítá i letos, je jen na Vás, jestli ho budete chtít využít. Cena se taky odvíjí podle toho, jestli spíte v chatce, nebo ve stanu. Kapacita je omezená, prosím, myslete na to.

  • chatka a herní jídlo: 480,-
  • stan a herní jídlo: 410,-
  • chatka bez herního jídla: 380,-
  • stan bez herního jídla: 310,-
  • Kdo si doveze a hře zpřístupní historický stan, neplatí poplatek za ubytování. (tedy platí jen jídlo: podle nákladů 100-150Kč)! Prosím, předem se ozvěte na náš organizační mail, budeme moc rádi za tuto pomoc udělat město hezčím.

Jídlo

Jako loni a předloni i letos bude na Vandrárně fungovat systém herního jídla. Na místě bude několik občerstvoven (hospoda, cukrářství apod.) plus možnosti, jak si herně jídlo obstarat (například rybolov, lov divoké, pěstování na poli..), takže se nemusíte bát, že byste se nenajedli. Pro jistotu upozorňujeme, že se jedná o občerstvení v herní době. V neděli po hře a kdykoli po nebo před herní dobou jídlo hráčům nezajišťujeme. Vegetariáni se nemusí bát, i když nejspíše nebudou mít tolik možností jako masožrouti, bude i pro ně dosti alternativ. Pro ty, kteří se raději možnosti jídla vzdají, aby ušetřili nějaký ten peníz na registraci / mají speciální dietu či požadavky, platí následovné sdělení:

  • klíče od kuchyňky nebudou k dispozici, přivezte si proto vlastní vařiče
  • vemte prosím na vědomí, že bude-li hru provázet například nějaká slavnost spojená s občerstvením, nemáte na toto občerstvení nárok
  • postavy bez objednaného jídla dostanou výrazně méně peněz do začátku (ostatní hráči totiž dají převážnou většinu zlatých právě za jídlo)
ilustrační obrázek

Co od hry očekávat?

Pokud bychom Vandrárnu zařadili do škatulek, byl by to otevřený outdoorový fantasy svět s nabídkou zápletek, kde vprostřed zájmu stojí osud města obklopeného divokou přírodou. Tedy můžete se ponořit do intrik městského života či vyrazit za městské brány do malebné, ale nebezpečné krajiny. Les okolo (a ne jenom les) je plný života. Spektrum bytostí není omezené a jejich rozmanitost je velká. Stále se však drží "highfantasy" settingu, larp není fraškou či setkání všeho, co kdy bylo vymyšleno na poli fikcí. (Ne zcela přesně, ale asi nejblíže by stál svět Forgotten Realms). Hráčské rasy jsou také rozmanité, je možno jet za většinu klasických fantasy ras (viz "Národy").

Co znamená "s nabídkou zápletek"?

S „nabídkou“ znamená, že od Vandrárny můžete očekávat hlavní linii(e), ale i spoustu CPček, spuštěných vedlejších zápletek na základě historií i zcela vlastní hráčské zápletky. Spoustu rozruchu budou vyvolávat CP v množství, které je pro jeden normální den města samozřejmě nenormální, ale v rámci zabavení 80 hráčů na larpu tohoto typu je to podle nás pozitivní záležitostí. (Můžete se ale rozhodnout nesledovat ani jednu z námi připravených linií a rozjet si svůj personální "rock'n'roll".). Výsledek děje však leží opravdu zásadně v rukou hráčů a to jak skončí jednotlivé hlavní a vedlejší linie je opravdu na vás ne na scénáři. (Jak vědí starší hráči, vše se může díky hráčům i pořádně zvrtnout - viz nadvláda Nekrasu u minulých ročníků.)

ilustrační obrázek

O postavách

Vandrárna vždy nabízela možnost dovednostního rozvoje postavy, nicméně ho nijak nevyžadovala a protože každý pořeší svou postavu s organizátory, vyladí se vše ke společné spokojenosti. (V dřívějších letech se právě díky postupnému vzestupu v dovednostech a hierarchii města vytříbili jedinečné postavy z minulosti (prošli několik Vandráren za jednu postavu), jejichž příběh i dnes občas oživí vyprávěná legenda či teskná píseň minulosti.). Staré časy ale odplynuly a svět po mnoha a mnoha letech čeká, až vyrostou nové elity v nové době. (ale to již viz herní úvod).

Hrdiny ve městě vždy doplňoval prostý lid, řemeslníci, kněží, žebráci,sedláci. A ti hrdinské dovednosti nepotřebovali ani nebudou. Je tedy samozřejmě možné si prostě hrát (dostanete pravidla třeba jen pro výrobu předmětů - kovář).

Kdo bude chtít a bude hrát „dobrodruha“ dostane na základě historie 5-15 zážitků - zkušeností, za něž si vybere dovednosti, které zde již brzy najdete sepsané. Pro ty, kteří to nebudou chtít řešit tu bude několik předpřipravených sad, ze kterých si můžou snadno vybrat.

To by byl hrubý popis atmosféry hry Vandrárna a teď už je jen na Vás, zda se s námi ponoříte do světa plného fantasie.

Použité fotografie © Adam Hencze
Design & obsah © Academia Draconica