Nahoru

Registrace

Dopředu si prosím rozmyslete vaši roli a přečtěte si reálie a informace o akci.

Přihlašování ukončeno.

Platba

Letos jsme zvolili pro registraci poněkud odlišný model než v předchozích letech a to z toho důvodu, abychom nemuseli financovat kupované jídlo z vlastních zdrojů.

Platí se letos předem na číslo účtu 1544851043/0800 do 18.10.!
Kdo nezaplatí předem, bude mít možnost zaplatit i na místě, ale cena bude o 100Kč vyšší.

Seznam přihlášených a platby (k 10. 10. 2013)

Přihlášení:

Alfirin 480
Alka
Angmar
Berethir
Cirion
Dolly
Drix 480
Dunar
Eldar 480
Elendil 480
Elof 410
Ester
Eurius
Flame
Flame
Flídr J.
Formis
Getenek
Grom
Guli
Gwen
Halfred
Haluz
Halvar 480
Inzion 480
Jesenija
Lilith
Loktar 480
Loreth
Lorin
Lotte
Mamr
Mata 480
Mihalin
Mikoň
Mordred
Mottlik
Mrtvak
Mystig
Nashren
Nováková P.
Pepin
Qersaia
Ragmon
Ragnar
Renthil
Sid
Sigma 480
Siny 380
Siryan 480
Stearan 410
Švancar J. 480
Thaen
Tinglin
Tobi
Tulda
Tyris
VV
Weldith 480
Zajíc J.
Zefv
Zorka 480
Eris

Mají chatku:

Lidé, kteří splnili podmínky a byli vylosování, mají tedy nárok na chatku.
Platbu je třeba provést předem!

Siryan
Inzion
Tobi
Weldith
Renthil
Flame
Ester
Sid
Mystig
Siny
Mordred
Zorka
Sigma
Ragnar
Thaen
Berethir
Halvar
Elendil
Mottlik
Jesenija
Drix
Grom
Eurius
Qersaia
Tyris
Eldar
Loktar
Dunar
Švancar J.
Mata
Alfirin
Lotte
Zajíc J.
Angmar
Grom

Chatky

Abyste se mohli dohodnout, kdo bude spát v které chatce nabízíme vám tuto platformu. Nemažte tam nic, prosím. Nebude-li to fungovat, budeme to muset vyřešit jinak. Stěžejní je pro nás správce chatky, neboť jemu budou vydány u brány klíče a také po něm budou požadovány při odjezdu. Zodpovídat bude také za uklizenost chatek. Předem děkujeme za jeho obětavost. ;-)

O tom, kdo získá chatku rozhodují dvě věci:

  1. 1) Zájemce se přihlásil do 22:00 6.10.2013.
  2. 2) A zároveň je mezi cca 30 šťastlivci, které vylosujeme ze zaregistrovaných v první hodině.

Historie je nutné vyplnit. Nepište proto věci typu "historii pošlu mailem později" apod.

Pro vpuštění do hry je třeba se seznámit a dodržovat Řád akce a účastníci mladší 18 let musí též donést
Prohlášení od rodičů.

Tvorba postavy

Jak vytvořit postavu tak, aby co nejlépe vyhovovala jak vám, tak i světu, ze kterého pochází v němž bude vykonávat hrdinské skutky?

Cíl postavy

Každá z postav by měla mít nějakou motivaci, proč se chce po čas Turnaje zdržovat ve Vandaru. Může být členem družiny některého z účastníků Turnaje, může se chtít dostat k moci a doufá, že vlivné postavy, které se v Gothaartu sejdou jí v tom pomohou. Postava může mít i nějaký zcela osobní cíl, který doufá, že se jí podaří splnit během tak velkého setkání. Stejně tak je ale možné, že tvoje postava přišla do Gothaartu zlákána dobrodružstvím a legendárním bohatstvím, které by mohla ve starobylém městě nalézt. Či že tvoje postava v Gothaartu jednoduše žije, ať už na univerzitě, nebo v lese, který se nachází okolo města. Jedno je ale jisté, nikdo nepodniká dalekou a nebezpečnou cestu bezdůvodně a proto i tvá postava by měla vědět, proč jede do Vandaru.

ilustrační obrázek

Zasazení do hry

Letos máme opět poměrně obsáhlý popis herního světa a budeme vyžadovat, aby se ho tvoje postava držela. Proč? Pokud se všechny postavy drží popsaného světa, je pro hráče jednoduché vžít se do dění na LARPu. Pokud potká elfa, ihned ví, že je buď z Ingranionu, nebo z Varenoru, možná by mohl být i z Maronských ostrovů. Pokud se s ním dá do řeči, během pár chvil jistě najdou společné téma, o kterém mohou mluvit, protože si ho oba hráči pamatují z popisu světa. Všechny postavy tak krásně dotváří atmosféru tím, že do sebe jejich příběhy pěkně zapadají. Pokud by polovina postav pocházala z předalekých zemí, o kterých nikdo nic nikdy neslyšel, potenciál pro herní zážitek z interakce s ostatními postavami je mnohem menší.

Co to přesně znamená pro tebe? Tvoje postava by měla odněkud pocházet a tomu by měla odpovídat i její rasa a částečně mentalita. Je sice možné, že v Ingranionu žije několik vysokých elfů kovářů, ale je daleko pravděpodobnější, že vysoký elf z Ingranionu bude obchodník, nebo umělec. Neznamená to, že nebudeme povolovat žádné vyjjímky ze zaběhnutých pravidel, ale připrav se na to, že pokud chceš pro svou postavu právě nějakou takovou vyjjímku, budeme ti ji muset nejdříve osobně schválit a na celou Vandrárnu takových vyjjímek povolíme jen omezené množství.

Nejjednodušší tedy bude, pokud si vybereš postavu, která přímo zapadá do některé z popsaných zemí: Herningu, Varenorské Republiky, Krosnovského Království, Svobodných Kmenů, Ingranionu a nebo do městských států Maronských Ostrovů. Také může jít o místního obyvatele Vandaru.

Může se stát, že jsme při vytváření světa zapomněli na tvou oblíbenou rasu na kterou máš doma vymazlený kostým a moc rád by sis ji zahrál. Pokud ti přijde, že tvou postavu lze do našeho světa zařadit, napiš nám a třeba se domluvíme a tvá rasa bude dodatečně popsána v informacích o světě ve formě povídaček, legend, či historek o tom či onom odlehlém místě v té, nebo oné zemi.

Historie postavy

Svoji postavu nám popíšeš v její historii. Ta však bude letos formou dotazníku, který vyplníte při registraci. Z něj by mělo být jasné odkud pochází, kým je, co už vykonala a jaké jsou její další cíle. Pamatuj na to, že to hlavní dobrodružství, o kterém se vyplatí psát celé knihy tvá postava teprve zažije v Gothaartu.

ilustrační obrázek

Role

Soupis rolí volných i zabraných.

Hlavní postavy

  • Výprava Zahrainu – zabráno
  • Výprava Igranionu (účastníci turnaje)
  • Velitel gardy – zabráno
  • Zástupce arcimága – zabráno
  • Účastníci turnaje (2 další a jeho/její družiny)

Děkané fakult

  • Fakulta čisté magie – zabráno
  • Trpasličí fakulta technické magie a věd příbuzných – zabráno
  • Fakulta pro objasňování neobjasnitelného, též známá jako Fakulta hledající smysl sama sebe –
  • Fakulta řádu a světla –
  • Fakulta očištění -
  • Fakulta přirozených sil přírodních
  • Fakulta démonologická a transmutační

Po příjezdu

  1. Ihned při příjezdu k bráně do kempu se přijde každý hráč zaregistrovat— tedy ukáže občanský průkaz, mladší 18 let předají potvrzení od rodičů, od hráčů neplatících předem se vybere registrační poplatek.
  2. Leadeři chatek (nebo první dorazivší) obdrží klíče, ostatním bude pouze sděleno, v které chatce bydlí (pokud by někdo zapomněl).
  3. Připomínáme, že registrace na bráně končí v 19:00 hodin! Kdo přijede později, nechť zavolá organizátory na čísle 602 622 859 a vyčká jejich příchodu. Výjmečné případy budou dozaregistrovány v pátek ráno před hrou (nutno oznámit předem).

Legalizace

  1. Poté, co si odložíte zavazadla, vrátíte se opět k bráně (akční jedinci mohou bod 1 a 2 zvládnout najednou), a to se všemi zbraněmi, které budete či chcete ve hře používat
  2. Necháte své zbraně schválit u organizátora tím pověřeného (organizátoři si vymiňují právo neschválit nebezpečné či příliš tvrdé zbraně — v případě pochybností bude zbraň zkoušena na vás).
  3. Neschválené zbraně na dobu Vandrárny někam uklidíte, při jejich nepovoleném použití bude hráč ihned nekompromisně vyloučen z akce a vykázán z kempu.

Postavy

  • Na bráně se taktéž vyptáte na organizátora, který s vámi doprobere vaši postavu, sdělí vám herní informace jen pro vás, předá peníze apod. (popřípadě se vyptáte na místo, kde tato činnost probíhá).

Pohov

  1. Na chvíli míte pohov (dle doby vašeho příjezdu), vyčkáváte vyhlášení začátku herní doby, odíváte se do kostýmu atd.
  2. V okamžiku vyhlášení začátku hry jdete za davem, poslechnete si projev organizátorů včetně zopakování herních pravidel a začíná se hrát.

Páteční hra

V pátek večer po setmění platí povinnost nočních zbraní. Vemte si proto celoměkčené obuchy, vandrárenská tma je (jak všichni víme) zrádná a hluboká. Pravé herní zbraně můžete mít s sebou pro efekt/jako ozdobu kostýmu, ale nesmíte je používat.

Páteční večerní hra nebude nijak dlouhá, půjde hlavně o úvod a drobné rozehrání rolí (počítáme tak s hodinou, hodinou a půl pro všechny hráče), bude však prostor i pro delší hraní hlouběji do noci pro ty, jež budou mít zájem.

V PONDĚLÍ PROSÍME O PŘEDÁNÍ KLÍČŮ OD UKLIZENÝCH CHATEK DO 12:00. HRA BUDE KONČIT UŽ V NEDĚLI VEČER, PROTO MĚJTE PROSÍM UKLIZENO K PŘEDÁNÍ!

Použité fotografie © Adam Hencze
Design & obsah © Academia Draconica