Skogen

Organizátoři: Mihalin, Drix, Dan, Deranius

Té noci bylo zataženo, byla taková ta hodně hustá tma. Artan věděl, že k jeho pokusu ochočit Hydona se prostě hodí. Dlouho je studoval,  plížil se za nimi, číhal noc za nocí u napajedel, sledoval je při lovu… vždy z uctivé vzdálenosti.
Vypozoroval, že Hydoni krotnou a usínají na skrytých paloucích plných fialových květin. A on dvě měl… zbývalo potřít se zvířecím pachem, ale to je něco, co nemusíme líčit do podrobna.


Artan seděl v úkrytu, který si vybudoval, a byl tak pro nezasvěcence skoro neviditelný. Vlastně úplně, neb, jak jsme si řekli, byla hodně tmavá noc. Hleděl do černoty, snažil se vnímat svět dalšími smysly, když zrak selhával. Nějakou dobu to cvičil, a tak mu uši brzy přinesly zprávy, že je v okolí několik tvorů. A jeden z nich byl podle všeho Hydon… Mladý skogen zavětřil a napotřetí ho do nosu udeřil jemně pichlavý zápach Hydona. Tento tvor podobný varanovi, vysoký asi jako pes, chodil po dvou a byl zdatným nočním predátorem.

Artan vyndal květiny a nastavil je po větru.

Dlouho se nic nedělo, až se po drahné chvíli ozval velmi nezřetelný bublavý chrapot. Kdyby bylo světlo, bylo by vidět nenápadný úsměv na skogenově tváři…zabírá to….přesně takhle znějí, když se ukládají ke spánku, nebo spolu skotačí.Tak pomalu, jak to jen jde, vykročil Artan k Hydonovi. Veškerý strach stlačil do malinké části mysli a snažil se vyzařovat co nejpřátelštěji. Tvor strnul. Neprchl, ale ani neudělal nic jiného.
“Je zmatený…se se mi nelíbí…” Jakmile se neklidná myšlenka dotkla etéru, tvor sebou trhl… Artan použil všechny myšlenkové techniky, co znal, aby uklidil obavu do nejspodnějšího šuplíku… Hydon zjihl… a začal se k Artanovi přibližovat. Už, už viděl jeho siluetu i oči, veliké,  tmavé, ale přesto o něco světlejší než zbytek těla…
A pak… se to všechno pokazilo. Hydon se rozhlédl kolem. Několikrát. Nakonec se zastavil asi metr od Artana a upřel na něj oči. Jako by mu něco vyčítal…
Trvalo to jen zlomek vteřiny… Hydon zaječel, až tuhla krev v žilách. Ze všech koutů začali přibíhat další příslušníci jeho druhu… Primální instinkty přebily zklamání i úlek. ZDRHEJ řvaly všechny smysly…a tak zdrhal…

Skogeni (Skogové) jsou ochránci hvozdů již od prvních králů a nikdo nepamatuje jinak. Mnoho se kolem nich napovídá, ale jejich tajemnost vyplývá už ze samé podstaty –  žijí na odlehlých místech. Ti, kteří se s nimi setkali, mluvili často o normálních lidech, jen podivných ve vztahu k přírodě.

Zlí jazykové tvrdí, že dnes už jsou jen slouhy pralesa, zdegenerovanými pomtomky bývalých  vládců hvozdu. Pouze přežívají a jsou v lese trpěni. Je jen otázkou času, kdy je ty jejich obludy přemůžou.

Prostý lid žijící při hvozdu si jich však váží, neb co chvíli prchne z lesů nějaký tvor a působí škody. Tam, kde nestačí prostá stráž či střelec, tam je třeba zavolat do lesa.
Skogeni až na výjimky nezabíjejí, ale znají způsoby, jak bestie uspat, odlákat za lepší kořistí či zastrašit.

Nutno doplnit, že někteří členové sídlí jako zástupci guildy ve městě a mají i vyslance u královského dvora. Je to sice minimum z nich, ale je nutné je zmínit, zajišťují totiž většinu styku s významnou veřejností království. Pro Skogena také není problém rodný hvozd opustit, pokud je staršími vyslán na výpravu. Světa se nebojí.

Pro koho je naše frakce a hra kolem ní

Technicky:

  • frakce zaměřená na mladší hráče a na ty, co chtějí jejich hru podpořit. Žádný chudý příbuzný ostatních frakcí to ale nebude.
  • frakce pro lidi, co se chtějí mimo jiné naučit základní a středně pokročilé skilly využitelné ve hře i v životě – tedy od výcviku plížení, poznávání přírody,  střelby a fiktivního lovu po stavbu skrýše – vše samozřejmě v rámci příběhu a hry
  • vyvážená akce a odpočinek, většinou konec do večerky či 23h

Příběh, atmosféra:

  • frakce pro nadšence do primální mytologie, lesní síly, survivu
  • pospolitá skupina, nebezpečí je spíš venku než uvnitř ní
  • živočišná klanová atmosféra – ohně, bubny, volitelné spaní venku…
  • pátrání po minulosti frakce
  • odhalování tajemství hvozdu – zranitelná místa a slabosti lesních bytostí
  • příběhová Minihra: Ochočování: Více až přímo pro frakci
  • dovednosti bojové i mystické – levlení připraveno, podporováno, ale nevyžadováno, skilly hlavně proti CP.
  • odhalování tajemství hvozdu – zranitelná místa a slabosti lesních bytostí
  • příběhová Minihra: Ochočování: Více až přímo pro frakci

Jako druidi, hraničáři a bushcrafteři dohromady..? Jo,  v podstatě jo… 😀