Registrace

Pokud Tě hra zaujala a chceš se jí zúčastnit, vyber si svou frakci, (dohodni se s přáteli), sepiš stručnou charakteristiku své postavy (jméno, životní zkušenosti a cíle) a pošli ji na pazomb@seznam.cz. Heslo pro přístup do frakční diskuze Ti příjde obratem.

Vítejte na stránkách nové netradiční akce připravované skupinou Academia Draconica. Jedná se o postapokalyptický survive 24 LARP.

Novinky

4.5.2010 15:02 - Kolona je za námi. Děkujeme autorům za fotky:
Od Barrina
Od Darien
Od Altariel
Od Zusky
Od Loreth

Děkujeme také Darien za pěknou recenzi
a Illidarovi za sugestivní video:

8.3.2010 11:34 - Aktualizace přihlášených, Přibyla další část příběhu.

4.3.2010 17:32 - Aktualizace přihlášených, vyhlášujeme STOP pro přihlašování k Přeživším.

22.2.2010 17:41 - Doplněni první přihlášení.

10.2.2010 18:21 - Opraveny drobné chyby v textu.

8.2.2010 0:00 - Spuštěna veřejná verze stránek.

7.2.2010 23:02 - Přidána definice hry a diskuzní skupiny jednotlivých frakcí.

2.2.2010 22:42 - Sekce Příběh doplněna o tématické obrázky.

2.2.2010 2:00 - Upravena sekce Frakce a opraveny drobné chyby.

1.2.2010 12:30 - Spuštěna beta webu pro připomínkování.

1.2.2010 0:16 - Spuštěna alfa webu.

Definice hry

aneb co je PA/zomb/survival/24h Proč je hra PA a co to znamená?

PA?

Post apokalyptická, tedy po velké katastrofě globálního rozsahu, znamenající rozpad společnosti jak ji známe z běžného života. Nefungují běžné prostředky komunikace (mobily, PC), nikdo nevyrábí proud atd.

Nikdy nechoď nikam sám!

Proč je hra zomb a co to znamená?

Ve hře se můžou vyskytovat tato stvoření, označovaná jako zombie. Zombie (či v našem případě nakažení) jsou původně lidé, kteří neovládají své chování a myšlenky, ale jsou ovládání virem, jehož jediným cílem je přežít, množit se a tedy hledat nové hostitele, kde by se šířil. Jako prostředek mu slouží hostitel stávající.

Kamarád běží k tobě a neodpovídá na volání? Možná je čas začít střílet...

Proč je hra survival a co to znamená?

Neboli přežívání či přežití, které je i celkovým cílem hry. Po celou dobu budou k dispozici omezené zdroje věcí, na které jste zvyklí z běžného života. Nehostinné podmínky, nebezpečné území, místo WC les, omezené zdroje jídla, žádné mobily, málo PHM, zima, déšť. Více než jinde platí: Jaké si to uděláš, takové to máš. Budete chránit kamarády nebo pojedete na sebe? Dělit se o zásoby nebo je syslit ve skrýši? Koupíš munici nebo cigarety? Být ten, co přežije, nemusí znamenat být čestný.

Proč je hra 24h a co to znamená?

Hrajeme 24 hodin denně, tedy i v noci. Nikdo z vás nebude napadán během spánku, ovšem varování hlídek nedoporučujeme ignorovat. O případném útoku na vás během spánku se dozvíte po probuzení nepřehlédnutelnou indicií.

Jak bojujeme?

Zbraně střelné i na blízko, mají stejnou útočnou hodnotu. Hrajeme tzv. „šatrh“, čili simulujeme reálné zranění způsobené útokem. Zásah do ruky? Zapomeňte na obouruční zbraně a to na blízko i na dálku. Zásah ho nohy? Končetina je vyřazena z provozu, tedy žádný kulhavý klus pryč, zbývá jen skákat či plazit se. Zásah do hrudi? Jedna ruka musí držet zasažené místo, nemůžeš běhat ani používat obouruční zbraně. Žádný člověk nevydrží více než tři zásahy zbraně. Po třetím zásahu upadá do „agónie“, a není-li ošetřen medikem, za 20 minut umírá.

Srazil jsi nepřítele do agónie? Neplýtvej munici a doraž ho zbraní na blízko! (Dorážení střelbou a tedy z velké blízkosti je zakázané!)

S jakými herními mechanismy se mohu setkat?

Sražení – po úderu jsi sražen na zem, kde 10 sekund ležíš ochromen zásahem.

Stop time – Akci vykonává jen iniciátor, zbytek zamrzl v čase.

Omráčení – nepřítel o tobě neví a ještě je k tobě zády? Chytni do jedné ruky zbraň, kterou chceš použít a druhou mu poklepej na rameno. Cíl je 2 minuty omráčen.

Krom omráčení patří mechanismy jen speciálním postavám a budou se ve hře vyskytovat minimálně.

Označení předmětů sloužící ke spotřebě či ponechání je ČERVENÉ.

Označení předmětů, které budeme chtít po akci vrátit, a tedy ho máte jen půjčené je ŽLUTÉ.